Lockigt hår.



Är det bara jag som är extremt into serien gossip girl.  ( ?! )
Nån får komma hit och rädda mig snart från datorn.
Min favoritkaraktär är helt klart chuck i serien. Hur cool och spännande är inte han?
Serenas hår är ju också underbart, var bara tvungen att ha lite lockigt hår idag....
'

Imorgon ska jag åka och lämna in min dator, fläkten är sönder, den stänger av sig själv, "pekplattan" funkar inte.
Datorn är inte ens ett år och har redan varit på lagning en gång...
Aja bättre att laga den nu än aldrig.

xoxo Hedda

Kommentarer
Postat av: Lax llover

Gossip girl är inte bra men du är snigg :*

2009-01-29 @ 20:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då

E-postadress: (Bara jag som ser den !)

Din bloggadress/hemsida:

Vad hade du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0