Konsten att manipulera en lärare

På min skola är det realtivt enkelt att manipulera de stackars lärarna.
 Läs noga igenom planen för kursen och lär dig det essentiella ord du bör kunna när du argumenterar.
Obs detta knep funkar inte om ma inte ligger mellan ett betyg.
När ni väl ska diskutera betyget berättar du vänligt men bestämt att du tycker du uppfyllt skolverkens krav. Har du haft sämre på nått så poängterar du tydligt att alla kan ha dåliga dagar men att du ändå tycker du utvecklats. Ta fram alla möjliga fördelar.

think outside the box.
Så gjorde jag. Nu har jag MVG inte VG. Precis som det ska vara!



xoxo Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då

E-postadress: (Bara jag som ser den !)

Din bloggadress/hemsida:

Vad hade du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0