Imorron köper jag en ipod, men i vilken färg?

Idag skulle jag köpa min efterlängtade ipod.
Tyvärr fanns den bara i svart, vilket jag tycker är så tråkigt.
Har redan en svart 30 gb som jag köpte under sommaren i Usa 2004.
Den är dog lite trasslig ibland, har sjukt dålig batteritid och är otympligt att ta med.
Tänkte att det var bra orsaker till att byta ut den mot den 4 upplagan av ipodarna. De som återigen liknar nanon.

" Det är inte bara färgen som gör nanon så fantastisk"
- De är bra eftersom de har bra storlek.
- Schyssta färger
- Snygg design
- Bra kvalite, håller länge
- Högupplöstbild
- Genom att skaka den blandar den musiken.

Allt detta gör den prisvärd.

FRÅGAN ÄR BARA VILKEN FÄRG JAG SKA TA?!

Är inne på lila. Den är soft och fungerar alla årstider.
Ni kanske undrar vad som händer med min fungerande ipod.
Den ska jag lägga i en kompis brevlåda. Tror hon skulle uppskatta den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig då

E-postadress: (Bara jag som ser den !)

Din bloggadress/hemsida:

Vad hade du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0